إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

مساعدة من مغتربات اسبانيا

تقليص
X
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• مساعدة من مغتربات اسبانيا

مرحب بكل المغتربات فى اسبانيا نفسي اتعرف عليكم واحدة واحدة واعرف خبرة منكم عن الحياة فى اسبانيا لانى متردده اجى انا بالمناسبة بدرس ماجستير اسبانى فى مصر ومعروض عليا اسافر اسبانيا ومش عارفه او افق او لا ساعدونى يا حبيباتى

salamo3alikom
    ansahek okhti l7abiba anek mateji 3ala ispania liano azma chdida ktir hena
    o hena hena 3aychin hayat mech wala bod
    ed3i m3ana rabina yfarej8a 3alina

السلام عليكم اخت مخمش اذا كان مجئك لاسبانيا من اجل العمل فانا مع الاخت ليلي ننصحك بعدم المجئ اليها لان اسبانيا تمر بازمة اقتصادية وفرص الشغل قليلة جدا اما ادا كان من اجل تكميل الدراسة فهدا شئ اخر ملاحضة الدراسة هنا مكلفة جدا خصوصا ادا كان والديك من اصحاب الذخل المحدود فكري اختي جيدا قبل ان تاخد القرار والله يوفق

اختى laila03 انا حاسه بالصدق فى نصيحتك ليا بس الحقيقه انا عندى مشكله انى سجلت الماجستير فى مصر فى لغة المجلات النسائيه الاسبانيه و مش قادرة احصل على اعداد المجلات دى فى مصر وكمان مش عارفة اشترى كتب للموضوع من النت لان خدمه التوصيل لمصر مش متاحه و فى نفس الوقت اتعرض عليا منحة دراسيه فى اسبانيا بينى وبينك انا متردده لانى هدفع مبلغ و قدره بس هناك هقدر اخلص الماجستير مع انى خايفة من الحياة فى اسبانيا وحدى ( الله يعينكم عليها يا حبيباتى ) بس لو قدرت اجيب المجلات دى و الكتب اكيد هرفض المنحة وافضل فى مصر

ياريت تقبلونى صديقة

شوفى يا laylaa انا شكلى هسمع كلامكم و اصرف نظر عن السفر بس لو عرفت اشترى المواد اللى انا عايزاها للماجستير و هدعى ليكم يا حبيبتى كل يوم والله ربتا ييسر لكم الامور بس انتى كمان نصيحه منى اقرأى سورة الواقعة كل يوم هيه صغيرة بس بركتها كبيرة لانها بتجيب رزق كبير والله انا مجرباها وياريت تقبلونى صديقه
          تحياتى لكل المغتربات فى اسبانيا

chokran laki okhti
            lah y3inek 3ala majestair ta3ek
            ana sa9ra2 surat lwa9i3a bi idni lah

ممكن نكون صديقة ليكم انا من كندا

المتواجدون الآن 1. الأعضاء 0 والزوار 1.

أكبر تواجد بالمنتدى كان 2,525, 26-09-2016 الساعة 21:58.

يعمل...
              X