الزنجبيل للتخسيس رررررررررررائع

تقليص
X
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• الزنجبيل للتخسيس رررررررررررائع

حبيت اقولكم عن شىء جربته بنفسى لان فى واحدة الله يسعدها دنيا واخرة كتبت موضوع عن الزنجبيل وفوايده فى التخسيس انا فى الاول ما كنت مصدقة بس قلت اجرب مش مصدقة انا وزنى نزل كتير فى فترة قصيرة جدا فقلت لازم افيد اخواتى ربنا يحفظهن ويخسوا جميعا ويوصلوا للوزن اللى يحبوه
    الطريقة بسيطة جدا تجيبى الزنجبيل الاخضر وتبشريه وتحطيه فى مية على النار حتى يغلى
    تتركيه يبرد وتحطيه فى الثلاجة لو حبيتى وتبدا تستخدميه مجرد انك تمسحى بيه الاماكن الغير مرغوب فيها لانه بيسيح الدهون اللى تحت الجلد ماشاء الله بفضل الله اولا واخيرا يعنى تخسيس موضعى تخيلوا وتلبسى على المكان اللى دهنتيه يا اما شورت تخسيس علشان يعرق او اكياس نايلون المهم شىء يعرق وممكن تنامى فيه سبحان الله تصحى تحسى ان المكان بدا فى النزول اللهم سخر لنا الزنجبيل يخسسناوينحت اجسامنا انك على ما تشاء قدير
    وياريت اللى عندها تجربة مع الزنجبيل تقولنا علشان كلنا نستفيد
    ياريت تدعو ى انى اوصل لوزن 50 كيلو من حيث لا احتسبتى هذه اول مشاركه لى وحبيت انقل لكم تجربتى

ممكن عزيزتى اعرف هل يشرب او يدهن به ممكن اتوضحى لى

مشكورة على الموضوع الشيق
      اعرف انوا الزنجبيل يوضع مع الشاي الأخضر والنعناع ويشرب مثل الشاي
      للتخسيس أنا جربته بس ما اسمتريت عليه
      تقبلي مروري

مشكورة اختي على الموضوع وفعلا الزنجبيل يخسس تغليه مع نعنع+ شاي اخضر+ قشر رمان تولي كرشك لاصقة في ظهرك

جزاك الله كل خير

مشكوووووور والله يعطيك الف عافيه
            sigpic

الاقتباس غير متاح حاليا
              ام حسين ممكن تفسير

yemken okhtit om hessin t3awenini te3tini tarika ya3ni hit ana bghit nkes chwia men lkerch rani mazal wahla m3aha

شكرا على الموضوع

السلام عليكم حبيبتي دنيا المرح انا في الحقيقة نشربه ندير زنجبيل +لتاي +قشور الرمان + نعناع اخضر وفي الحقيقة مع الاستمرار يعطي نتيجة لكن مادابيك اختي تقوليلي المقدار و كي يغلي يولي بحال الكريمة ولا كيفاش ومشكووورة مرة ثانية

المتواجدون الآن 1. الأعضاء 0 والزوار 1.

أكبر تواجد بالمنتدى كان 2,525, 26-09-2016 الساعة 21:58.

شاركي الموضوع

تقليص

يعمل...
                    X