إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ملف كامل لتاخرالحمل وصفات مجربه

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• يا جماعه انا ايميلى مكتوب فى احدى المشاركات اللى عايزة تكلمنى تبعتلى

دعوة واستقبلها ونتكلم مع بعض
    مصراوية 1

د. محمد مرسي، رئيسا لجمهورية مصر العربية

• بارك الله فيك اخت مصراوية
      صدق من قال ان المصريين جدعان

اللهم رضني بقضائك وبارك لي فيما قضيت

حتى لا أحب تعجيل ما أخرت ولا تأجيل ما عجلت

اللهم كما أبكيتني يوم ولادتي والناس يضحكون

فأضحكني يوم مماتي والناس يبكون

• المشاركة الأصلية بواسطة hidayatra7mane مشاهدة المشاركة
        بارك الله فيك اخت مصراوية
        صدق من قال ان المصريين جدعان
        ههههههههههههههههههههههه ضحكتينى قوىىىىىىىىىىىىىىىى

لالالالالالالا احنه جدعان قوى وجامدين قوى وصاحب صاحبه زى الافلام والمسلسلات بالظبط

وطيبين جدااااااااااا ونتميز بخفة الدم العاليه والروح الحلوة حتى لو كنا فى ازمه عاليه ما بيفرق معانا

تلقينا ميتين من الضحك ومكبرين دماغنا ع الاخر mariamwalid96 @ياهو فى انتظار اى حد

عايز يكلمنى تحت امركم ابعتولى اضافه شكرا ياختى انتى كمان جدعه لان الجدعان بيعرفو بعض
        مصراوية 1

• حبيبتي المصراوية شكرا كثير على التوضيحات الله يجعلها في ميزان حسناتك ياقمر.
          التحليل الأخير لي عملته عشان البكتيريا كتبو ليا فيه أن كل البكتيريا النافعة ميتة وفيه بكتيريا غير نافعة كثيرة جدا والله ياأختي خوفوني بكلامهم مش عارفة أعمل إيه.
          أما ياأختي بالنسبة للتلقيح فهو للوقاية لأنه وجدو عند زوجي نسبة قليلة جدا في الدم تدل على أنه عنده مرض الكبد ب والحمد لله الكبد عنده سليم ولله الحمد وقالو لي لازم أعمل تلقيح لقدر الله وزاد عنده المرض أكون أنا عاملة وقاية ضد المرض.
          أنا ياأختي عايشة في إيطاليا وحروح للمغرب إن شاء الله عشان أعدي العيد مع بابا وإخواتي لأن أمي لسه متوفيه وأنا أكبر إخوتي وهما لسه صغار. ربنا يرحم أمي الحبيبة لأنها كانت كل حياتي.
          أنا بعتذر ياروحي فرغت عليكي قلبي أنا حضيف الإيميل بتاعك.
          sigpic
          اللهم صلِّ وسلم على حبيبك محمد
          رب لا تذرنى فردا وأنت خير الوارثين

من لزم الاستغفار جعل له من كل هم فرجا ومن كل ضيق مخرجا ورزقه من حيث لا يحتسب

• المشاركة الأصلية بواسطة مجروحة2009 مشاهدة المشاركة
            حبيبتي المصراوية شكرا كثير على التوضيحات الله يجعلها في ميزان حسناتك ياقمر.
            التحليل الأخير لي عملته عشان البكتيريا كتبو ليا فيه أن كل البكتيريا النافعة ميتة وفيه بكتيريا غير نافعة كثيرة جدا والله ياأختي خوفوني بكلامهم مش عارفة أعمل إيه.
            أما ياأختي بالنسبة للتلقيح فهو للوقاية لأنه وجدو عند زوجي نسبة قليلة جدا في الدم تدل على أنه عنده مرض الكبد ب والحمد لله الكبد عنده سليم ولله الحمد وقالو لي لازم أعمل تلقيح لقدر الله وزاد عنده المرض أكون أنا عاملة وقاية ضد المرض.
            أنا ياأختي عايشة في إيطاليا وحروح للمغرب إن شاء الله عشان أعدي العيد مع بابا وإخواتي لأن أمي لسه متوفيه وأنا أكبر إخوتي وهما لسه صغار. ربنا يرحم أمي الحبيبة لأنها كانت كل حياتي.
            أنا بعتذر ياروحي فرغت عليكي قلبي أنا حضيف الإيميل بتاعك.
            يا حبيبة قلبى الف سلامه على اغلى الناس لقلبك الله يشفيه ويعافيه باذن الله

ويطمنا عليكى ويهديكى الف صحه والف عافيه ويباااااااااارك لكى فى والدك وفى عمرة

هنكمل كلامنا على الميل انا قبلت اضافتك عندى وسجلتك وميلى نور باسمك على فكرة انتى جدعه قوى وطيبه بززاااف
            مصراوية 1

• المشاركة الأصلية بواسطة rafia مشاهدة المشاركة
              اختى المصروية مساء الخير والله اختى ليست لى ايى معلومة على القسط الهندى ولى على القسط البحرى فيدينى جزاكى الله بالخير
              http://www.anaqamaghribia.com/vb/sho...09#post2604809

انا اسفه كتير تاخرت عليكى والله غصب عنى ادخلى على الرابط وشوفيه وانا معاكى وردى عليه
              مصراوية 1

• حبيبتي المصراوية كنت متشوقة للحديث معك ولكن أنا مسافرة يوم الإثنين إن شاء الله لما أرجع من المغرب لنا كلام كثير.
                عيد مبارك سعيد لكي ولكل العائلة أستودعك في رعاية الله
                sigpic
                اللهم صلِّ وسلم على حبيبك محمد
                رب لا تذرنى فردا وأنت خير الوارثين

من لزم الاستغفار جعل له من كل هم فرجا ومن كل ضيق مخرجا ورزقه من حيث لا يحتسب

• المشاركة الأصلية بواسطة مجروحة2009 مشاهدة المشاركة
                  حبيبتي المصراوية كنت متشوقة للحديث معك ولكن أنا مسافرة يوم الإثنين إن شاء الله لما أرجع من المغرب لنا كلام كثير.
                  عيد مبارك سعيد لكي ولكل العائلة أستودعك في رعاية الله
                  هتوحشينى كثير والله ربنا يرجعك بالف مليون سلامه ولا تتاخرى عليه

وحاولى تجيبى الاعشاب بتاعتك معاكى من المغرب بكميه كبيرة اللى تكفيكى لفترة

علشان نمشى صح وتكملى العلاج ان شاء الله وكل سنه وانتى بالف صحه وسلامه انتى وزوجك

وسلامى وتحياتى لوالدك واخواتك ربنا يبارك لهم فيكى وعيد مبارك عليكم وعلينا وعلى المسلمين جميعا
                  مصراوية 1

• السلام عليكم و رحمة الله و بركاته جزاك الله خيرا اختي على ما تبدلينه من مجهود لافادتنا.اريد التواصل معك يا اختي.لقد ارسلت لك رسالة عبر عنوانك الالكتروني و الى الان لم اتوصل بجواب منك ارجو اختي ان تجيبيني

• المشاركة الأصلية بواسطة حليمة83 مشاهدة المشاركة
                      السلام عليكم و رحمة الله و بركاته جزاك الله خيرا اختي على ما تبدلينه من مجهود لافادتنا.اريد التواصل معك يا اختي.لقد ارسلت لك رسالة عبر عنوانك الالكتروني و الى الان لم اتوصل بجواب منك ارجو اختي ان تجيبيني
                      وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته معذرة يا اختى كنت غير متواجدة ولما شفت

مشاركتك فتحت الميل واستقبلت اضافتك عندى انا اسفه كتير جدا والان فى انتظارك

ونورتى ميلى كل سنه وانتى طيبه والعيد القادم يكون معكى ما تتمنيه ان شاء الله
                      مصراوية 1

يعمل...
                      X